Fons

Índex de continguts
  • Fons documental -

Ricard Salvat al llarg de la seva vida professional, més de cinquanta anys, va anar guardant diversos documents de les seves múltiples activitats com a director d’escena, autor, productor, empresari, actor, catedràtic de les Arts Escèniques de la Universitat de Barcelona, conferenciant, director de festivals, assistent en diversos congressos i festivals d’arreu del món, etc. Tot aquest material configura el Fons Documental Ricard Salvat, un fons ampli els inicis del qual s’han de situar l’any 1953, encara que també l’integren materials dels anys 40 i dels primers anys 50.

• Fons fundacional -

El Fons Fundacional consta de diversos esbossos de figurins, esbossos d’escenografies, cartells, maquetes d’espectacles de l’EADAG i de la Companyia Adrià Gual, dirigits o produïts per Ricard Salvat.