Fons fundacional

El Fons Fundacional consta de diversos esbossos de figurins, esbossos d’escenografies, cartells, maquetes d’espectacles de l’EADAG i de la Companyia Adrià Gual, dirigits o produïts per Ricard Salvat.

Estan realitzats, entre d’altres, pels artistes següents: Tàpies, Artigau, Ràfols Casamada, Maria Girona, Fabià Puigserver (Fabià Slèvia), Francesc Todó, Josep M. García Llort, Émile Marzé, Subirachs, Josep M. Espada, Jordi Palà, Avel·lí Artís Gener, Cardona Torrandell, Guinovart, Pla Narbona, Jordi Pericot, Iago Pericot, Vicenç Caraltó, Jordi Gali, Tharrats, Pere Salabert, Antoni Fàbregas, Iago Bonet, Ramon B. Ivars, Joan J. Guillén, Francesc F. Albi, Joan Vila-Grau, Jesús Bolinaga, Hernández-Tresserra, Amèlia Riera, Nina Pawlowsky, IannisHatzakis, Viladecans, Luís Seoane, Man Ray, Domènec Solanes, Stanego, Enric Bastardes, Mayol, Puigdevall, Rodríguez Tarragón, Carmen Vidal-Quadras, Hernández-Cros, Serrahima-Segarra i Margarita Lozano.