Barcelona 22-02-13

En memòria de Pere Daussà

Mai ens podíem imaginar que la primera notícia que pengéssim a la recent creada pàgina web de la Fundació fos aquesta, la pèrdua de l’amic, del bon amic Pere Daussà.

Pere, ens dirigim a tu com si fos una trobada més de les moltes que vam tenir al llarg de la vida. El nostre record ens porta a veure’t sempre a prop d’en Ricard i de nosaltres, proposant projectes, buscant solucions, parlant  sobre temes culturals o polítics, ajudant, en moments molt difícils, a tirar endavant, i aquí ens ve a la memòria l’interès que has tingut fins al final de continuar l’AIET, empresa molt difícil en aquests moments però que tu has defensat malgrat totes les dificultats, perquè creies que la seva trajectòria era digna de ser continuada.

No oblidarem el suport que ens has donat per engegar el nostre projecte de Fundació, aquest text que ens has fet sobre l’AIET per a la web, que t’agraïm de tot cor i també l’ajut que ens has donat quan teníem dubtes, que eren molts.

Moltes vegades vau col·laborar plegats en alguna posada en escena però ara voldríem recordar Un dia, mirall trencat, l’última que va dirigir en Ricard. Va ser un treball molt dur però el resultat va ser fantàstic, en Ricard estava content d’haver treballat amb tu.

Quantes vegades ens vam trobat al teatre i ens vas acompanyar a casa amb el cotxe i ens quedàvem parlant a dins una bona estona per arreglar aquest món tan complicat. Neus, ho recordes? tu també hi eres i ho deus recordar molt  bé; també rèiem i fèiem broma de moltes coses. Neus, ara volem donar-te el nostre condol a tu i als teus fills, estem amb vosaltres per tot el que necessiteu.

Per nosaltres, Pere, sempre formaràs part de la nostra vida i et donem les gràcies per tot, per la teva amistat, per la teva comprensió, pel teu talent i per tenir-te sempre al nostre costat. Gràcies.

Una abraçada ben forta,

Núria Golobardes Martí