Abreviatures.
D: direcció; E: escenografia; F: figurins; C: cartell; ATE: Agrupació de Teatre Experimental; TEU: Teatro Español Universitario; ADB: Agrupació Dramàtica de Barcelona; EADAG: Escola d’Art Dramàtic Adrià Gual; IET: Institut d’Experimentació Teatral; AIET: Associació d’Investigació i Experimentació Teatral.

  Índex

1. Espectacles dirigits per Ricard Salvat

1.1. 1953-1959
1.2. 1960-1969
1.3. 1970-1979
1.4. 1980-1989
1.5. 1990-1999
1.6. 2000-2009

2. Espectacles produïts per Ricard Salvat

2.1. 1954-1959
2.2. 1960-1969
2.3. 1970-1979
2.4. 1980-1989
2.5. 1990-1999
2.6. 2000-2009

  

1. Espectacles dirigits per Ricard Salvat

 

1.1. 1953-1959

1953

Critón i Eutifrón, Plató. ATE. C: Feliu Formosa. Llibreria Pro-Libris, Barcelona.

1954

Solitud, Víctor Català. ATE. E: Frederic Lloveras. F: Francesc Espriu. C: Sandre Cirici. Programa: Miquel Porter. Teatre CAPSA, Barcelona.

Mañana amanecerá, Henry de Montherland (muntatge). ATE i TEU de Filosofía y Letras. Línia escenogràfica: Feliu Formosa. Llibreria Pro-Libris, Barcelona.

Freya, August S. Coll (pseudònim de Ricard Salvat). ATE. Llibreria Pro-Libris, Barcelona.

L’home nascut per a morir penjat, Richard Hughes. ATE. Penya Cultural Barcelonesa, Barcelona.

Poema de Nadal, Josep Maria de Sagarra. Penya Cultural Barcelonesa, Barcelona.

Antígona, Jean Cocteau. ATE. Penya Cultural Barcelonesa, Barcelona.

1955

El Burlador de Sevilla y Convidado de piedra, Tirso de Molina. TEU de Filosofía y Letras. E: Lluís Porqueras. F (vestuari): Llorens. Teatro Club Helena, Barcelona.

Mañana amanecerá, Henry de Montherland. Aula Libre de Estética. E: Julio Garola. Colegio Mayor Universitario Fray Junípero Serra, Barcelona.

El emperador Jones, Eugene O’Neill. Aula Libre de Estética. Colegio Mayor Universitario Fray Junípero Serra, Barcelona.

Todos eran mis hijos, Arthur Miller. ATE. Salle Saint Louis, Chapelle française, Barcelona.

El fantasma de Marsella, Jean Cocteau. TEU de Filosofía y Letras. Teatre Bartrina, Reus.

1956

Michael Kramer, Gerhard Hauptmann. TEU de Filosofía y Letras. Facultat de Filosofia i Lletres, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1957

Improvisacions i pantomimes, Ricard Salvat. Teatre Viu. Centre Artístic de Sant Lluc, local social de l’ADB, Barcelona.

Joc sobre un tema literari: «Aldous Huxley, Contrapunt», Ricard Salvat. Teatre Viu de l’ADB. Domicili de Josep Porter, Barcelona.

Joc sobre una idea dramàtica de Ricard Salvat donada amb anterioritat: «Mara», Ricard Salvat. Teatre Viu de l’ADB. Domicili de Josep Porter, Barcelona.

Improvisació sobre un tema donat pel públic, Ricard Salvat. Teatre Viu de l’ADB. Domicili de Josep Porter, Barcelona.

Alcestis, Eurípides. ATE. Domicili de Josep Porter, Barcelona.

No se dice adiós, sinó hasta luego, Alfonso Paso. TEU de Derecho. Facultat de Dret, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1958

El vagabundo sin equipaje, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

El ilusionista, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

Contrapunto en un parque, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

…los míos se han callado, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

Da wuchs die Blume Morgenrot, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

Demà m’aixecaré, Ricard Salvat. Biblioteca Alemana, Barcelona.

Contrapunt en un parc, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

Home amb equipatge, Antoni Bachs. Casino de la Garriga, la Garriga.

Els espies, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

Tres pessetes de loteria, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

L’òpera de quatre sous, P. Palau. Casino de la Garriga, la Garriga.

Demà m’aixecaré, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

Allà on creix la flor albaroja, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

L’aire daurat, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

Espessos núvols sobre la frontera, Ricard Salvat. Casino de la Garriga, la Garriga.

El mal, Ricard Salvat. F: Fabià Slèvia. Casino de la Garriga, la Garriga.

1959

Tu i l’hipòcrita, Maria Aurèlia Capmany. ADB. E: Antoni Bachs-Torné. Teatre Romea, Barcelona.

El burgès gentilhome, Molière-Lully. Companyia l’Alegria que Torna. E: Josep Maria Espada i Jordi Palà. F: Josep Maria Espada i Jordi Palà. C (dibuix): Raoul Dufy. Windsor Palace, Barcelona.

Primera representació, Joan Oliver. ADB. E: Maria Montserrat Barenys. F: Maria Montserrat Barenys. Teatre Romea, Barcelona.

Temes a soggetto. Teatre Viu. Teatre Candilejas, Barcelona.

Improvisacions directes sobre temes dramàtics que el públic podrà suggerir. Teatre Viu. Teatre Candilejas, Barcelona.

El mal. Teatre Viu. F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatre Candilejas, Barcelona.

L’il·lusionista. Teatre Viu. Teatre Candilejas, Barcelona.

Michael Kramer, Gerhard Hauptmann. TEU de Filosofía y Letras. Biblioteca Alemana, Barcelona.

Índex

 

1.2. 1960-1969

1960

Anthologie lyrique, Salvador Espriu. EADAG. No consta la sala ni la localitat.

Recital de poemes, Joan Maragall. EADAG. C: Domènec Solanes. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

El desert dels dies, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. C: Escola d’Art del FAD (25 cartells de diversos autors). Cúpula del Coliseum, Barcelona.

La pell de brau, Salvador Espriu. EADAG. E: Subirachs. F: Maria Girona. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

1961

Mort d’home, Ricard Salvat. EADAG. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona; models Maria Tubau: Pere Rovira. C: 16 cartells de diversos autors. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Recital de poesias, Rainer Maria Rilke. EADAG. Biblioteca Popular Sant Antoni Maria Claret, Sallent.

Demà m’aixecaré, Ricard Salvat. EADAG. Biblioteca Popular Sant Antoni Maria Claret, Sallent.

Trabajos de amor perdidos, William Shakespeare. EADAG. E: Josep Maria Garcia Llort. F: Maria Girona. Castell de Castelldefels, Castelldefels.

Trabajos de amor perdidos, William Shakespeare. EADAG. E: Émile Marzé. F: Maria Girona. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

1962

20 años de poesia española, segons l’antologia de Josep Maria Castellet. EADAG. E: Moisès Villèlia i Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Facultat de Dret, Universitat de Barcelona, Barcelona.

A ninguna parte (Nord enllà), Ricard Salvat. EADAG. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. C: Émile Marzé. Aula Magna de la Facultad de Medicina de la Universidad de Granada, Granada.

Gran Guinyol, Joan Brossa. Companyia Núria Espert i EADAG. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. Teatro Talia, Barcelona.

Poesía y realidad, segons l’antologia de Josep Maria Castellet. Companyia Núria Espert i EADAG. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatro Talia, Barcelona.

No consta el títol, Lope de Vega. EADAG. Sala d’actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats, Barcelona.

Demà m’aixecaré, Ricard Salvat. EADAG. F: Maria Girona. Sala d’actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats, Barcelona.

Espessos núvols sobre la frontera, Ricard Salvat. EADAG. F: Maria Girona. Sala d’actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats, Barcelona.

L’aire daurat, Ricard Salvat. EADAG. F: Maria Girona. Sala d’actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats, Barcelona.

El mal, Ricard Salvat. EADAG. F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Sala d’actes de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats, Barcelona.

La Dorotea, Lope de Vega. EADAG. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Castell de Castelldefels, Castelldefels.

Primera història d’Esther, Salvador Espriu. EADAG. E: Josep Maria Subirachs. F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatre Romea, Barcelona.

El portero, Harold Pinter. Pequeño Teatro de la Ciudad de Barcelona. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatro Calderon, Barcelona.

La corrida, John Richardson. EADAG. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

1963

Antígona, Salvador Espriu. EADAG. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Orfeó Badaloní, Badalona.

La pell de brau, Salvador Espriu. EADAG. F: Maria Girona. Orfeó Badaloní, Badalona.

Los constructores de imperios o el Schmürz, Boris Vian. Dido, Pequeño Teatro de Madrid. E (i ambientació): Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver) i Cornejo. Teatro Bellas Artes, Madrid.

Hamlet, solista, José Bergamín. Dido, Pequeño Teatro de Madrid. E: Benjamín Palencia. F: Benjamín Palencia. Teatro Bellas Artes, Madrid.

Medea, la encantadora, José Bergamín. Dido, Pequeño Teatro de Madrid. E: Benjamín Palencia. F: Benjamín Palencia. Teatro Bellas Artes, Madrid.

Santa Juana, George Bernard Shaw. EADAG. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatre Grec, Barcelona.

La fira d’arrambi-qui-pugui (La foire d’empoigne), Jean Anouilh. Companyia del Ciclo de Teatro Latino. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Vestuari: Peris. Teatre Romea, Barcelona.

Civilitzats tanmateix, Carles Soldevila. Companyia del Ciclo de Teatro Latino. E (decorats): Bartoli-Asensi. Teatre Romea, Barcelona.

Antígona, Salvador Espriu. EADAG. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatre Romea, Barcelona.

La gent de Sinera, Salvador Espriu. EADAG. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Teatre Romea, Barcelona.

Santa Juana, George Bernard Shaw. EADAG. E: Jordi Mussons. F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Palau de les Nacions, Barcelona.

1964

La barca dels afligits, Apel·les Mestres. EADAG. E: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. F: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. Teatre Romea, Barcelona.

Colometa la gitana o el regrés dels confinats, Emili Vilanova. EADAG. E: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. F: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. Teatre Romea, Barcelona.

En Garet a l’enramada, Joaquim Ruyra. EADAG. E: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. F: Eulàlia Surós i Fèlix Ferrer. Teatre Romea, Barcelona.

Todos tenemos 25 años, Jaime Ministral Maciá (guió literari). EADAG. E (i imatges fixes): Joan Josep Tharrats. F: Joan Josep Tharrats. Palau de les Nacions, Barcelona.

Poemes, Salvador Espriu. EADAG. Casal Parroquial (Teatre Patronat). No consta la localitat.

Yerma, Federico García Lorca. Stadttheater Aachen. E: Eric Döhle. C: Stadttheater. Teatre Municipal d’Aachen, RFA.

1965

Poesías de Unamuno, Miguel de Unamuno. EADAG. F: Maria Girona. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Vent de garbí i una mica de por, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. E: Maria Girona. F: Albert Ràfols Casamada. Palau de la Música, Barcelona.

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Albert Ràfols Casamada, Lola Marquerie, Fabià Slèvia (Fabià Puigserver) i Joan Salvat; Armand Cardona Torrandell (disseny ninots). C: Pla Narbona. Programa: Armand Cardona Torrandell. Teatre Romea, Barcelona.

1966

25 años de poesia española, segons l’antologia de Josep Maria Castellet. EADAG. E: Moisès Villèlia. F: Maria Girona. Centre Parroquial Sant Josep, Badalona.

Los títeres de Cachiporra, Federico García Lorca. EADAG. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. Teatre Municipal, Reggio Emilia (Itàlia).

El adefesio, Rafael Alberti. EADAG. E: Josep Guinovart. F: Josep Guinovart. Teatre Municipal, Reggio Emilia (Itàlia).

Adrià Gual y su época, Ricard Salvat. EADAG / Companyia Adrià Gual. E: Jordi Palà. F: Jordi Palà. C: Jordi Palà. Teatro María Guerrero, Madrid.

Misterio de dolor, Adrià Gual. EADAG / Companyia Adrià Gual. E: Jordi Palà. F: Jordi Palà. Teatro María Guerrero, Madrid.

Las aleluyas del señor Esteban, Santiago Rusiñol. Companyia Adrià Gual. E: Albert Ràfols Casamada. F: Albert Ràfols Casamada. C: Armand Cardona Torrandell. Teatro María Guerrero, Madrid.

L’auca del senyor Esteve, Santiago Rusiñol. Companyia Adrià Gual. E: Albert Ràfols Casamada. F: Albert Ràfols Casamada. C: Armand Cardona Torrandell. Teatre Romea, Barcelona.

La bona persona de Sezuan (Der gute Mensch von Sezuan), Bertolt Brecht. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Joan Salvat; Armand Cardona Torrandell (interpretacions sobre alguns personatges). C: Armand Cardona Torrandell. Teatre Romea, Barcelona.

1967

La persona buena de Sezuán (Der gute Mensch von Sezuan), Bertolt Brecht. Companyia Núria Espert. E: Armand Cardona Torrandell. F: Joan Salvat. Vestuari: Peris. C: Ricard Salvat. Teatro Reina Victoria, Madrid.

Adrià Gual i la seva època, Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Jordi Palà. F: Jordi Palà. C: Jordi Palà. Teatre Romea, Barcelona.

Aquesta nit improvisem, Luigi Pirandello. Companyia Adrià Gual. E: Jordi Palà. F: Jordi Palà. Vestuari: Pilar Peris. C: Jordi Palà. Teatre Romea, Barcelona.

1968

Primera història d’Esther, Salvador Espriu. Companyia Adrià Gual. E: Josep Maria Subirachs. F: Jordi Pericot. Vestuari: Pilar Peris. Teatro Banderas, Bilbao.

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Albert Ràfols Casamada, Lola Marquerie i Jordi Pericot. C: Armand Cardona Torrandell. Teatre Romea, Barcelona.

Les mosques, Jean Paul Sartre. Companyia Adrià Gual. E: Pla Narbona. F: Pla Narbona. Vestuari: Pilar Peris. C: Pla Narbona. Teatre Romea, Barcelona.

Quim Federal, Salvador Espriu. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Albert Ràfols Casamada, Lola Marquerie i Jordi Pericot. Teatre Romea, Barcelona.

Sesión de Teatro Plástico Experimental. Companyia Adrià Gual. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

1969

Brecht+Brecht, Bertolt Brecht, Carl Sanburg, John Dos Passos i textos d’economistes nord-americans. Círculo de Iniciaçâo Teatral da Academia de Coimbra (CITAC). E: Ricard Salvat. F: Ricard Salvat. Universitat de Coïmbra, Coïmbra.

Castelao e a sua época, Ricard Salvat. Círculo de Iniciaçâo Teatral da Academia de Coimbra (CITAC). E: Luis Seoane, Isaac Díaz Pardo. F: Luis Seoane, Isaac Díaz Pardo. C: Luis Seoane. Santarém. No consta la sala.

 Índex

 

1.3. 1970-1979

1970
Kux, my Lord! o les metamorfosis reaccionàries, Josep Maria Muñoz Pujol. Companyia Adrià Gual. E: Iago Pericot i Jordi Pericot. F: Jordi Pericot i Iago Pericot. Vestuari: Pilar Peris. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Lola Marquerie, Fabià Puigserver, Albert Ràfols Casamada, Joan Salvat. C: Armand Cardona Torrandell. Plaça de Jaume I, Vilafranca el Penedès.

Mort de dama, Llorenç Villalonga. Companyia Adrià Gual. E: Avel·lí Artís Gener. F: Avel·lí Artís Gener. C: Avel·lí Artís Gener. Teatre Romea, Barcelona.

Insults al públic, Peter Handke. Companyia Adrià Gual. F: Ricard Salvat. Teatre Romea, Barcelona.

Un home és un home (Mann ist mann), Bertolt Brecht. Companyia Adrià Gual. E: Josep Guinovart. F: Josep Guinovart. Teatre Romea, Barcelona.

1971

La filla del mar, Àngel Guimerà. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Jordi Palà. F: Jordi Palà. Vestuari: Peris. C: Navarro. Teatre Poliorama, Barcelona.

El caballero de Olmedo, Lope de Vega. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. C: Navarro. Teatre Poliorama, Barcelona.

Variaciones sobre el mito del caballero de Olmedo, Eduardo Blanco-Amor i Ricard Salvat. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. C: Navarro. Teatre Poliorama, Barcelona.

El tuerto es rey, Carlos Fuentes. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Iago Pericot. F: Iago Pericot. C: Iago Pericot. Teatre Poliorama, Barcelona.

Defensa Índia de Rei, Jaume Melendres. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. C: Albert Ràfols Casamada. Teatro Español, Barcelona.

1972
Galatea, Josep Maria de Sagarra. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Iago Pericot. F: Jordi Palà. C: Navarro. Teatro Moratín, Barcelona.

Ligazón, Ramón María del Valle-Inclán. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Isaac Díaz Pardo (orientats amb l’assistència del Laboratorio de Formas de Galicia). F: Isaac Díaz Pardo (orientats amb l’assistència del Laboratorio de Formas de Galicia). C: Isaac Díaz Pardo. Teatro Moratín, Barcelona.

El embrujado, Ramón María del Valle-Inclán. Companyia Nacional Àngel Guimerà. E: Isaac Díaz Pardo (orientats amb l’assistència del Laboratorio de Formas de Galicia). F: Isaac Díaz Pardo (orientats amb l’assistència del Laboratorio de Formas de Galicia). C: Isaac Díaz Pardo. Teatro Moratín, Barcelona.

1973

Notte di guerra al Museo del Prado, Rafael Alberti. Gruppo Teatro Incontro. E: Alejandro Kokocinski. F: Alejandro Kokocinski. C: Alejandro Kokocinski. Piccolo Globo, Roma.

1974

Notte di guerra al Museo del Prado, Rafael Alberti. Gruppo Teatro Incontro. E: Santi Migneco. F: Alejandro Kokocinski. C: Rafael Alberti. Teatro Belli, Roma.

La nuova colonia (La nueva colonia), Luigi Pirandello i Dacia Maraini. Gruppo Teatro Incontro. E: Paolo Cotani. F: Aldo Buti i Arduino Fiore. Teatro Principal, Guanajuato (Mèxic).

1975

Aproximació al poeta Salvat-Papasseit, Ricard Salvat. Grup de Recerca Teatral de la Universitat Central de Barcelona. E: Antoni Fàbregas. F: Antoni Fàbregas. C: Antoni Fàbregas. Hospital Psiquiàtric Nostra Senyora de Montserrat, Barcelona.

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Antoni Fàbregas. Figurins pantomima Reina Ester: Jordi Pericot. C: Armand Cardona Torrandell. Teatre Grec de Montjuïc, Barcelona.

1976

Salvat-Papasseit. L’avantguarda dels anys 20 / Salvat-Papasseit i la seva època, Ricard Salvat. Grup Universitari de Recerca Teatral de Barcelona. E: Antoni Fàbregas i alumnes de l’Escola d’Estudis Artístics. F: Antoni Fàbregas. Antiga capella de l’Hospital de la Santa Creu, Barcelona.

Salvat-Papasseit. L’avantguarda dels anys 20 / Salvat-Papasseit i la seva època, Ricard Salvat. Grup Universitari de Recerca Teatral de Barcelona E: Antoni Fàbregas i alumnes de l’Escola d’Estudis Artístics. F: Antoni Fàbregas. Antiga capella de l’Hospital de la Santa Creu, Barcelona.

Terra baixa, Àngel Guimerà. Companyia titular catalana del Teatre Romea. E: Antoni Fàbregas i Pere Mora. F: Antoni Fàbregas. Vestuari: Sastreria Peris. C: Antoni Fàbregas. Teatre Romea, Barcelona.

1977

Aigües encantades, Joan Puig i Ferrater. Companyia Adrià Gual. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. C: Albert Ràfols Casamada. Teatre Principal, Terrassa.

Primera història d’Esther, Salvador Espriu. Companyia Adrià Gual. E: Iago Bonet. F: Isidre Prunés i Montse Amenós. C: Maria Girona. Teatre Grec de Montjuïc, Barcelona.

1978

Exposición histórica, Álvaro del Amo i Miguel Bilbatúa. Centro Dramático Nacional. E: Equipo Crónica. F: Equipo Crónica. Vestuari: Peris Hermanos. C: Alberto Corazón. Teatro María Guerrero, Madrid.

Noche de guerra en el Museo del Prado, Rafael Alberti. Centro Dramático Nacional. E: Equipo Crónica. F: Equipo Crónica. Vestuari: Peris Hermanos. C: Equipo Crónica. Disseny del programa: Alberto Corazón. Teatro María Guerrero, Madrid.

1979

Guernika, Fernando Arrabal. Companyia Gall Groc. E (espai escènic): Ramon Artigas. Plàstica: Armand Cardona Torrandell. F: Antoni Fàbregas. XII Festival Internacional de Teatre de Sitges, Escorxador Municipal de Sitges, Sitges.

Homenatge a Celso Emilio Ferreiro, Basilio Losada (selecció dels poemes). XII Festival Internacional de Teatre de Sitges, Saló d’Or del Palau Maricel, Sitges.

D’una vella i encerclada terra, Salvador Espriu. F (i màscares): Antoni Fàbregas. Palau de la Música Catalana, Barcelona.

 Índex

 

1.4. 1980-1989

1980

Yerma, Federico García Lorca. Theatron Kessarianis. E: Kaliopi Kopanitza. F: Ersi Drini. Theatron Kessarianis, Kessarianis (Grècia).

Les Bacants, Eurípides. Companyia Adrià Gual. E: Josep Maria Subirachs. F: Iannis Hatzakis. C: Josep Maria Subirachs. Teatre Grec de Montjuïc, Barcelona.

Música només per a vostè, Franz Xaver Kroetz. Companyia Adrià Gual. E: Espai escènic i plàstica: Joan Vila-Grau. F: Joan Vila-Grau. C: Joan Vila-Grau / Isaac Díaz Pardo. Auditori de Sargadelos, Cervo (Lugo).

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Companyia Adrià Gual. E: Armand Cardona Torrandell. F: Antoni Fàbregas i Joan Salvat. C: Armand Cardona Torrandell. Plaça de Santa Maria del Mar, Barcelona.

Tarot per algun titella d’alfaranja, Salvador Espriu. Grup A-71. Teatre Romea, Barcelona.

1981

Der Dieb, der nicht zu Schaden kam, Dario Fo. Companyia de l’Estat de Würtemberg. E: T. Zorn. F: T. Zorn. Württembergische Landesbühne, Esslingen (RFA).

El príncep d’Homburg, Heinrich von Kleist. Companyia Adrià Gual. E: Iago Bonet. F: Ramon B. Ivars. C: Iago Bonet. Teatre Grec de Montjuïc, Barcelona.

1982

El príncep d’Homburg, Heinrich von Kleist. Companyia Adrià Gual. E: Iago Bonet. Ajudant d’escenografia: José Luis Climent. F: Ramon B. Ivars. C: Perejaume. Teatre Romea, Barcelona.

Dones i Catalunya, Lidia Falcon, Marisa Híjar, Marta Pessarodona, Maria-Josep Ragué-Arias, Carme Riera i Isabel Clara Simó. Companyia Adrià Gual. E: Amèlia Riera. Realització escenogràfica: Ramon B. Ivars. F: Nina Pavlovsky. C: Maria Girona i Toni Miserachs. Festival de Teatro de Olite 82, Olite. No consta la sala.

1983

Ur-Faust (Faust primigeni), Johann Wolfgang Goethe. Companyia Adrià Gual. E: Anna Bofill. F: Jordi Palà. C: Antoni Tàpies. Paranimf de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

La tragèdia de l’home, Imre Madach. XVI Festival Internacional de Teatre de Sitges, Sala de Cultura «La Caixa», Sitges.

1984

Fills d’un Déu menor, Mark Medoff. Companyia Adrià Gual. E: Joan Josep Guillén. F: Joan Josep Guillén. C: Francesc Artigau. Teatre Ars, Barcelona.

1985

Ur-Faust (Fausto primigenio), Johann Wolfgang Goethe. Companyia Adrià Gual. E: Anna Bofill. F: Jordi Palà. C: Antoni Tàpies. Templo de Debod, Madrid.

1986

Èdip i Jocasta, Séneca i Josep Soler. Companyia Gran Teatre de Liceu. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. Gran Teatre de Liceu, Barcelona.

Camino Negro, Óscar Viale i Alberto Alejandro Alesandro. Companyia Staatstheater Braunschweig. E: Michael Tietjens. F: Renate Schmock. Staatstheater (‘Teatre Estatal’), Braunschweig (RFA).

1987

Camino Negro, Óscar Viale i Alberto Alejandro Alesandro. Lozza-Marasco producciones. E: Miguel Ángel·lumaldo. F: Assessoria de vestuari: Maria Cristina Marasco. Teatro Lorange, Buenos Aires.

Música només per a vostè, Franz Xaver Kroetz. Companyia María Paz Ballesteros. E (espai escènic): Joan Vila-Grau. F: Joan Vila-Grau. Sala d’actes del Patronat Escolar Obrer de la Sagrada Família, Tortosa.

Tannhäuser, Richard Wagner. Companyia del Gran Teatre de Liceu. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. Gran Teatre de Liceu, Barcelona.

1988

Nacht, Mutter, Marsha Norman. Companyia Staatstheater Braunschweig. E: Siegfried Schlageter. Staatstheater (‘Teatre Estatal’), Kleines Haus, Braunschweig (RFA).

 Índex

 

1.5. 1990-1999

1990

En la ardiente oscuridad, Antonio Buero Vallejo. Aula de Teatro de la Universidad de Murcia i Escuela de Arte Dramático de Murcia. E: Chelete Monereo. F (vestuari): Chelete Monereo i José Antonio Arnaldos. C: Chelete Monereo. Teatro Romea, Murcia.

The Taming of the shrew, William Shakespeare. Nova T Companyia Teatre. E: Giorgios Giogos. F (vestuari): Agui Makri (Lukia). Parc Olof Palme, Atenes.

1991

La gran Semíramis, Cristóbal de Virués. Aula de Teatre del Departament de Filologia Espanyola de la Universitat de València i Escuela Superior de Arte Dramàtico y Danza de Valencia. E: Àngel Aguadé. F: Valentín Herráiz. Aula de Teatre de la Universitat de València, València.

O incerto señor don Hamlet, príncipe de Dinamarca, Álvaro Cunqueiro. Centro Dramático Galego. E: José Manuel Castanheira. F: Xaime Quessada. Estàtues i mobiliari: Acisclo Manzano. Màscares: Isaac Díaz-Pardo. C: Xaime Quessada. Teatro Principal, Santiago de Compostel·la.

1992

Cruzando el puente, José Triana. Trapezi-Embelo SL. E: Ángel Aguadé. F (vestuari): Francis Montesinos. C: Hangelito. Sala Trapezi, València.

En la ardiente oscuridad, Antonio Buero Vallejo. El Departamento de Drama de la Universidad de Puerto Rico. E: Checo Cuevas. F: Gloria Sáez. Sala de Actos del Departamento de Drama de la Universidad de Puerto Rico, Puerto Rico.

1994

Az ember tragédiája (La tragèdia de l’home), Imre Madách. Companyia Nemzeti Színház (‘Teatre Nacional de Budapest’). E: Isaac Díaz Pardo, Xosé Vizoso. F: Isaac Díaz Pardo, Xosé Vizoso, Antoni Bueso. Màscares: Isaac Díaz Pardo i Xosé Vizoso. Nemzeti Színház (‘Teatre Nacional de Budapest’), Budapest.

1995

La pell de brau, Salvador Espriu. AIET. F: Ricard Salvat. C: Armand Cardona Torrandell. Museu Monjo, Sala Ferrés i Puig, Vilassar de Mar.

En la ardiente oscuridad, Antonio Buero Vallejo. AIET. E: Josep Cerdà, Joan Valle. F: Alba Cunyé. C: Armand Cardona Torrandell. Paranimf de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

Comèdia famosa de la gloriosa verge i màrtir Santa Bàrbara, Francesc Vicenç Garcia (lo Rector de Vallfogona). AIET. F: Ricard Salvat. Teatre Auditori Felip Pedrell, Tortosa.

Sonets i romanços, Francesc Vicent Garcia (lo Rector de Vallfogona). AIET. F: Ricard Salvat. Teatre Auditori Felip Pedrell, Tortosa.

Ninotada. Conversió i mort de Quim Federal, Salvador Espriu. AIET. E: Antoni Fàbregas. F: Antoni Fàbregas. Teatre Auditori Felip Pedrell, Tortosa.

1996

Josep Andreu i la seva època (gala del centenari del naixement d’en Charlie Rivel), Ricard Salvat. E: Elements escenogràfics: Montserrat Garre. F (vestuari): Montserrat Garre. Festival de Pallassos de Cornellà, l’Auditori, Cornellà de Llobregat.

Los Alpes en llamas, Peter Turrini. Teatro Gasteiz Antzerki. E: Espai escènic: Ramon Ivars. F (vestuari): Montserrat Casas. Teatre Artenbrut, Barcelona.

1998

El giravolt de maig, Josep Carner i Eduard Toldrà. FOCUS-Balanyà. E: Alfons Flores. Vestuari dels protagonistes cedit per l’Associació d’Amics de l’Òpera de l’Hospitalet; vestuari de la figuració confeccionat per Llahí, alta costura. Caps de vestuari: Lope Gil i Jordi Bernaús. Teatre Principal, Barcelona.

A la jungla de les ciutats, Bertolt Brecht. Centre Dramàtic del Vallès-Mercat de les Flors. E: Deborah Chambers. F: Vestuari: Deborah Chambers i Montserrat Albàs. C: Mariona Millà. Teatre Alegria, Terrassa.

1999

Sucesos de la infame Academia (Retazos de Rinconete y Cortadillo), Miguel de Cervantes i María José Sánchez Cascado. Centre Penitenciari d’Homes la Model. E: sector de plàstica de la presó Model. F: sector de plàstica de la presó Model. C: sector de plàstica de la presó Model. Teatre del Centre Penitenciari d’Homes la Model, Barcelona.

Índex

 

1.6. 2000-2009

2000

Okupes al Museu del Prado, Alberto Miralles. AIET-Sala Muntaner. E: Mariona Millà. F: Mariona Millà. C: Mariona Millà. Sala Muntaner, Barcelona.

César, es necesario que hablemos, Alberto Miralles. Centre Penitenciari d’Homes la Model. E: sector de plàstica de la presó Model. F: sector de plàstica de la presó Model. C: sector de plàstica de la presó Model. Centre Penitenciari d’Homes la Model, Barcelona.

2002

Ronda de mort a Sinera, Salvador Espriu i Ricard Salvat. Teatre Lliure. E: Joaquim Roy. F: Ramon Ivars; figurins «Auca d’Ester sense h»: Fabià Puigserver. C: Laia Montanyès. Sala Fabià Puigserver, Nou Teatre Lliure, Barcelona.

2003

Noche de guerra en el Museo del Prado, Rafael Alberti. Lectura dramatitzada. Plaça del Rei, Barcelona.

Noche de guerra en el Museo del Prado, Rafael Alberti. E: Alfonso Barajas. F: Javier Artiñano. C: Javier Naval. Teatro de Madrid, Madrid.

2006

Mika i el paradís, Francesc Cerrö. E: Jon Berrondo. Vestuari: Míriam Compte. C: Ramon Ferran. Teatre Fortuny, Reus.

Entrevista espectacle entre Ricard Salvat i Albert Vidal. AIET. III Festival EntreCultures, Sala Petita de l’Auditori Felip Pedrell, Tortosa.

2007

Cruzando el puente, José Triana. Lectura dramatitzada dins del cicle «Teatre d’Avui». Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

2008

Cruzando el puente, José Triana. Lectura dramatitzada. Festival de Teatre de Kairouan, Tunísia (espectacle no autoritzat), no consta la sala; Teatre Ben Abdallah, Tunísia (espectacle no autoritzat).

Un dia, Mirall trencat, Mercè Rodoreda. E: Jon Berrondo. Vestuari: Nina Pawlowsky. C: Mariona Millà. Teatre Borràs, Barcelona.

Índex

 

2. Espectacles produïts per Ricard Salvat

 

2.1. 1954-1959

1954

Llum d’oli, Alexandre Cirici. ATE. D: Alexandre Cirici. Llibreria Pro-Libris, Barcelona.

1958

Improvisations sur des thèmes donnés par le public, Ricard Salvat. D: Miquel Porter. Casino de la Garriga, la Garriga.

 

2.2. 1960-1969

1960

El rinoceronte, Eugène Ionesco. EADAG. D: Francesc Xavier Argelaguet. E: Domènec Solanes. F: Escola d’Art del FAD. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

La farsa del castillo, Jean Cocteau. EADAG. D: Antoni Canal. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

La ciega (Die Blinde), Reiner Maria Rilke. EADAG. D: Josep Maria Segarra. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

El fantasma de Marsella, Jean Cocteau. EADAG. D: Francesc Xavier Argelaguet. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

Oración, Fernando Arrabal. EADAG. D: Claudi Garcia. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

Los hermanos hombres, Antoni Vilar. EADAG. D: Claudi Garcia. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

Horas de vida, Jacinto Grau. EADAG. D: Antoni Canal. Secció universitària del Círculo Sabadellés, Sabadell.

La jugada, Joan Brossa. EADAG. D: Moisès Villèlia. E: Moisès Villèlia. F: Moisès Villèlia. Teatre de la Societat la Concòrdia, Cabrils.

1961

Recital antología, Salvador Espriu. EADAG. D: Antoni Canal. Saló d’actes de l’Institut, Tortosa.

El fantasma de Marsella, Jean Cocteau. EADAG. D: Antoni Canal. Saló d’actes de l’Institut, Tortosa.

Los hermanos hombres, Antoni Vilar. EADAG. D: Antoni Canal. Saló d’actes de l’Institut, Tortosa.

La trompeta y los niños, Juan Germán Schroeder. EADAG. D: Juan German Schroeder. E: Francisco Todó Garcia. F: Francisco Todó Garcia. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

El bell lloc, Joan Brossa. EADAG. D: A la Cúpula del Coliseum: Moisès Villèlia. E: Maria Girona. F: Maria Girona. Biblioteca Popular Sant Antoni Maria Claret.

Biedermann y los incendiarios, Max Frisch. TEU de Arquitectura. D: Alberto González Troyano. No consta la sala ni la localitat.

1962

Algú a l’altre cap de peça, Manuel de Pedrolo. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. E (decorats): Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Empédocles, Friedrich Hölderlin. EADAG. D: Carme Serrallonga. Institut Alemany de Cultura, Barcelona.

A la fira de mostres, Joan Argenté. EADAG. D: Josep Montanyès. C: Pérez Fajardo. Centre Parroquial de Sarrià, Barcelona.

El deleitoso (paso 3º), Lope de Rueda. EADAG. D: Josep Maria Segarra. C: Pérez Fajardo. Centre Parroquial de Sarrià, Barcelona.

Els caps canviats, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). C: Pérez Fajardo. Centre Parroquial de Sarrià, Barcelona.

Ambients de joventut, creació col·lectiva. EADAG. D: Maria Tubau. E: creació col·lectiva. Granollers. No consta la sala.

Nord Enllà, Ricard Salvat. Pequeño Teatro de la ciudad de Barcelona. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Albert Ràfols Casamada. F: Maria Girona. C: Émile Marzé. Teatre Calderon, Barcelona.

Mort d’home, Ricard Salvat. Antics alumnes Escoles Laietània. D: Josep Montanyès i Ernest Serrahima. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Salle Saint Louis, Chapelle française, Barcelona.

1963

La més forta, August Strindberg. EADAG. D: Manuel Núñez. E (decorats): Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. C: Margarita Lozano. Orfeó Badaloní, Badalona.

El silencio de la vida, John Richardson. EADAG. D: Fabià Puigserver. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Teatre Fortuny de Reus, Reus.

Cita de narradors a Badalona. Lectura i comentari de l’obra de Ricard Salvat, Ricard Salvat. D: Maria Aurèlia Capmany. Orfeó Badaloní, Badalona.

El prometatge, Anton Txèkhov. EADAG. D: Montserrat Roig. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Plazeta Klein, Barcelona.

La cantant calba, Eugène Ionesco. EADAG. D: Montserrat Ramos. Plazeta Klein, Barcelona.

Los habladores, Miguel de Cervantes. EADAG. D: Josep Ruiz. Plazeta Klein, Barcelona.

Farsa del cuco y de la urraca, Anònim. EADAG. D: Manuel Núñez. Plazeta Klein, Barcelona.

Farsa de mícer Patelín, anònim del s. XV. EADAG. D: Josep Ruiz. Plazeta Klein, Barcelona.

Leonci i Lena, Georg Büchner. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

Els caps canviats, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

Garnatxa, Joan Argenté. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

L’aire daurat, Ricard Salvat. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

Espessos núvols sobre la frontera, Ricard Salvat. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

El mal, Ricard Salvat. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. F: Fabià Puigserver. Aqüeducte d’«Els Ponts», la Selva del Camp.

Dos quarts de cinc, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. D: Josep Maria Segarra. E: Fabià Puigserver. F: Fabià Puigserver. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Volem vi, Joan Argenté. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. Teatre Romea, Barcelona.

A la fira de mostres, Joan Argenté segons una idea d’Eugène Ionesco. D: Josep Montanyès. Col·legi Balmes de les Escoles Pies, Barcelona.

Mort d’home, Ricard Salvat. EADAG. D: Josep Montanyès i Ernest Serrahima. E: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). F: Fabià Slèvia (Fabià Puigserver). Salle Saint Louis, Chapelle française, Barcelona.

1964

Amor de Don Perlimplín con Belisa en su jardín, Federico García Lorca. EADAG. D: Josep Maria Segarra. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. Teatro Candilejas, Barcelona.

Los Títeres de Cachiporra, Federico García Lorca. EADAG. D: Josep Anton Codina. E: Josep Maria Espada. E: Josep Maria Espada. F: Josep Maria Espada. C (portada): Andreu Basté. Teatro Candilejas, Barcelona.

Llanto por la muerte de Ignacio Sánchez Mejías, Federico García Lorca. EADAG. D: Jaume Làzaro. E: Jaume Làzaro. F: Jaume Làzaro. Universitat de Barcelona, Barcelona. No consta la sala.

El mercader de Venècia, William Shakespeare. Companyia Adrià Gual. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Vicenç Caraltó. F: Vicenç Caraltó. INEM Joaquim Bau, Tortosa.

Trabajos de amor perdidos, William Shakespeare. Companyia Adrià Gual. D: Josep Montanyès. E: Émile Marzé. F: Maria Girona. INEM Joaquim Bau, Tortosa.

El mercader de Venècia, William Shakespeare. Companyia Adrià Gual. D: Maria Aurèlia Capmany. Decorats: Vicenç Caraltó  E: Vicenç Caraltó. F: Vicenç Caraltó. Palau de la Música, Barcelona.

1965

Llanto por Ignacio Sánchez Mejías, Federico García Lorca. EADAG. D: Marià Jaime. E: Marià Jaime. F: Marià Jaime. Fòrum Vergés, Barcelona.

El otro, Miguel de Unamuno. EADAG. D: Josep Anton Codina. E: Vicenç Caraltó. F: Vicenç Caraltó. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

La cafetera, Ricard Salvat. Grup Art Viu. D: Lluís Calderer. Cercle Artístic, Manresa.

Mort d’home, Ricard Salvat. Grup Art Viu. D: Lluís Calderer. Cercle Artístic, Manresa.

Animals destructors de lleis, Ricard Salvat. Grup Art Viu. D: Lluís Calderer. Cercle Artístic, Manresa.

Diàlegs sobre un fugitiu, Manuel de Pedrolo. EADAG i Escola de Ballet Joan Tena. D: Jordi Dodero. E: Pere Salabert. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Poesia-testimoni, diversos autors. Grup Art Viu. D: Lluís Calderer. Club Jorba, Magatzems Jorba, Barcelona.

L’encens i la carn. Teatre popular, segles XV i XVI, diversos autors medievals. EADAG. D: Feliu Formosa. E: Antoni Díaz. F: EADAG. Castell de Vallparadís, Terrassa.

1966

La Hoya, Ramon Gil Novales. D: José María Rodríguez Méndez. E: Josep Guinovart. F: Maria Antònia Pelauzy. C: Josep Guinovart. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Allí on neixis tant se val, Ricard Salvat. Grup Art Viu. D: Lluís Calderer. E: Ambientació: Soler-Montferrer i Josep Maria Massegú. Magatzems Jorba, Manresa.

Maria Rosa, Àngel Guimerà. D: Armando Moreno. Cinema Coliseum, Barcelona.

Els pastorets o l’adveniment de l’infant Jesús, Josep Maria Folch i Torres. Companyia Adrià Gual. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Josep Guinovart. F: Llorens. Teatre Romea, Barcelona.

1967

Salvat Papasseit i la vida i la mort, Jordi Dodero. Companyia Adrià Gual. D: Jordi Dodero. 1eres Jornades d’Animació de Barri-Guinardó, 67, carrer Telègraf cantonada Varsòvia, Barcelona.

Antígona 66, Josep Maria Muñoz Pujol. EADAG. D: Maria Aurèlia Capmany. E: Jordi Galí. F: Jordi Galí. C: Jordi Galí. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Balades del clam i la fam, espectacle de Xavier Fàbregas. EADAG. D: Josep Anton Codina. E: Iago Pericot i Jordi Pericot. F: Iago Pericot i Jordi Pericot. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

1968

El petit cercle de guix, Alfonso Sastre. Companyia Adrià Gual i EADAG. D: Manuel Núñez Yanowsky. E: Carles Cugat i Jesús Coll. F: Carles Cugat i Jesús Coll. Teatre Romea, Barcelona.

1969

Breu record de Tirant el Blanc, Maria Aurèlia Capmany. EADAG. D: Josep Maria Segarra. E: Carme Solé Vendrell. F: Vicenç Caraltó. Teatre Romea, Barcelona.

Poesia d’avui, diversos autors. EADAG. D: Josep Maria Segarra. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Guadaña al resucitado, Ramón Gil Novales. Equip Robrenyo de l’EADAG. D: Ramón Cid, Homer Rivera, Maria Josep Gomara, Pere Zanuy, Manuel Núñez. E: Plàstica: Jordi Pericot i Iago Pericot. F: Jordi Pericot i Iago Pericot. C: Jordi Pericot i Iago Pericot. Cúpula del Coliseum, Barcelona.

Homenaje a Santiago Rusiñol. EADAG. Biblioteca Popular P. Gual i Pujadas, Canet de Mar.

Índex

 

2.3. 1970-1979

1970

Èdip, rei, Sòfocles. EADAG. D: Pere Planella. E: Joaquim Vayreda i Patricio Vélez. F: Joaquim Vayreda i Patricio Vélez. Vestuari: Anna Frigola. Teatro Principal, Sant Sebastià.

Els herois i les grandeses, Frederic Soler «Pitarra» i Enric Carreras. EADAG. D: Biel Moll. E: Sergi Jover Rejsek / EADAG. F: Fabià Puigserver / EADAG. Festival Popular d’Estiu de l’Hospitalet, plaça de l’antic Born de Collblanc, l’Hospitalet de Llobregat.

Anacleto Morones, Juan Rulfo. D: Juan Antonio Quintana. E: Mery Maroto. F: Mery Maroto. Carpa de l’Hospitalet de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat.

Insults al públic, Peter Handke. Companyia Adrià Gual. D: Raoul Siccalona. Teatre Romea, Barcelona.

1971

Taller de fantasia, Josep Maria Benet i Jornet. EADAG. D: Raoul Siccalona i Joan Maria Gual. E: EADAG. F: EADAG. Teatre Romea, Barcelona.

El soldado fanfarrón, Plaute. Companyia Nacional Josep Maria Folch i Torres. D: Carles Lucena. E: J. A. Vallvé. F: J. A. Vallvé. Teatre Poliorama, Barcelona.

La doma de la furia,William Shakespeare. Companyia Nacional Josep Maria Folch i Torres. D: Eduardo Goycoolea. E (decorats): Avel·lí Artis Gener. F: Avel·lí Artis Gener. Teatre Popular portátil, l’Hospitalet de Llobregat.

El lindo don Diego, Agustín Moreto Cavana. Companyia Nacional Folch i Torres. D: Joan Maria Gual. E: Gal Soler. F: Gal Soler. Teatro Popular Portátil, l’Hospitalet de Llobregat.

Las Pericas, Nicolas Dorr. EADAG. D: Mariano Cariñena. E: Mariano Cariñena. Teatro Cómico, Madrid.

El adiós del mariscal, Luis Matilla. EADAG. D: Eduardo Goycoolea. E: Avel·lí Artís Gener. F: Avel·lí Artís Gener. Teatro Cómico, Madrid.

La noche y el día, Luis José Comerón. Companyia Teatre Nacional Àngel Guimerà. D: Josep Maria Loperena. E (decorats): Emilio Burgos. F: Emilio Burgos. Teatre Poliorama, Barcelona.

Exiliados, James Joyce. Teatro Nacional de Cámara y Ensayo. D: Antoni Chic. E (decorats): Jordi Palà. Teatre Poliorama, Barcelona.

La casa vieja, Abelardo Estorino. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. C: Manuel Reguera Saumell. Cercle Artístic de Sant Lluc, Barcelona.

Auto de fe, Tennessee Williams. EADAG. D: Josep Costa. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. C: Manuel Reguera Saumell. Cercle Artístic de Sant Lluc, Barcelona.

Antígona (escena), Sòfocles. EADAG. D: Antoni Doz i Josep Maria Martínez. Foment Mataroní, Mataró.

Romeo y Julieta (escena), William Shakespeare. EADAG. D: Josep Maria Martínez. Foment Mataroní, Mataró.

La vida es sueño (escena), Calderón de la Barca. EADAG. D: Jaume Nadal. Foment Mataroní, Mataró.

Galileu Galilei (escena), Bertolt Brecht. EADAG. D: Antonio Doz. Foment Mataroní, Mataró.

El hecho, Slavomir Mrozech. D: Manuel Torner. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Foment Mataroní, Mataró.

El reencuentro, Luisa Maria Levinson. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Foment Mataroní, Mataró.

El soldado fanfarrón, Tito Maccio Plauto. EADAG. D: Carles Lucena i Joan Maria Gual. Foment Mataroní, Mataró.

1972

Historia de la vida y muerte de Amenhotep III rey de Munich’72. EADAG. No consta la sala ni la localitat.

La cançó dels presos (La presó de Lleida), Avel·lí Artís Gener. EADAG. D: Joan Maria Gual. E: Avel·lí Artís Gener. F: Avel·lí Artís Gener. Teatre Romea, Barcelona.

America Hurra… Fuga para ocho, Jean Claude Van Itallie. EADAG. D: Miguel Tristán. E: Renato Manzoni. Local Carmelites, Barcelona.

La casa vieja, Abelardo Estorino. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Agrupación Artístico-literaria Cervantes, el Prat de Llobregat.

1973

La Mandràgola, Maquiavel. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Antoni Fàbregas. F: Andrés Andreu. C:Antoni Fàbregas. Antiga capella de l’Hospital de la Santa Creu, Barcelona.

Homo Dramaticus, Alberto Adellach. EADAG. D: Julio Castronuovo. F: Julio Castronuovo. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Les forces de l’amor i de la màgia (o En Jordi Flama i altres rondalles), Adrià Gual. EADAG. D: Jaume Nadal. E: Josep Costa. F: Maria Nunes. Teatre Romea, Barcelona.

La vida es sueño (escena), Calderón de la Barca. EADAG. D: Jaume Nadal. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Los saludos, Eugène Ionesco. EADAG. D: Jaume Nadal. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Andrómaca (escenes), Eurípides. EADAG. D: August Torà. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Enrique IV (escenes), William Shakespeare. EADAG. D: Raul Roman. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Espectros (escenas), Henrik Ibsen. EADAG. D: Josep Costa. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

El soplón, Bertolt Brecht. EADAG. D: Jordi Suris. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

El hecho, Slavomir Mrozec. EADAG. D: Manuel Torner. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

La casa vieja, Abelardo Estorino. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Parròquia de Nostra Senyora del Carme, Barcelona.

Tutte le candele non sono molte per Maryorik, J. D. Sutton. Grupo Ricerca Teatrale 318. D: Dino Lombardo sota la supervisió de Ricard Salvat. E: Santi Migneco. F: Santi Migneco. C: Santi Migneco. Teatro Centrale, Roma.

La pell de brau, Salvador Espriu. EADAG. D: col·lectiu de l’EADAG. Seu del FAD, Barcelona.

Esquelet de Don Joan, Josep Palau i Fabre. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Seu del FAD, Barcelona.

1974

La més forta, August Strindberg. EADAG. D: Jordi Suris. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

¿Cuánto cuesta el hierro?, Bertolt Brecht. EADAG. D: August Torà. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

La doncella, el marinero y el estudiante, Federico García Lorca. EADAG. D: Josep Munné. E: Josep Munné. F: Josep Munné. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Comedia que no acaba, Max Aub. EADAG. D: Josep Costa. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Canto a los hornos crematorios, Peter Weis. EADAG. D: Josep Costa. Instituto Nacional de Bachillerato Boscán, Barcelona.

Mots de ritual per a Electra, Josep Palau i Fabre. EADAG i el col·lectiu Cercle Studio. D: Josep Palau i Fabre. E: Josep Palau i Fabre. F: Josep Palau i Fabre. C: Josep Palau i Fabre. Teatre Don Juan, Barcelona.

Pluf, el petit fantasma, Maria Clara Machado. EADAG. D: Teresa Devant, Jordi Suris i August Torà. E: Antoni Fàbregas. F: Antoni Fàbregas. Teatre Romea, Barcelona.

La soga al cuello, Manuel Reguera Saumell. EADAG. D: Manuel Reguera Saumell. E: Manuel Reguera Saumell. F: Manuel Reguera Saumell. Centre Catòlic, l’Hospitalet de Llobregat.

1979

Batalla de cambra, Martin Walser. Companyia Adrià Gual. D: Kim Vilar. E: Francesc F. Albi. F: Francesc F. Albi. C: Joan Josep Guillén. Teatre Villarroel, Barcelona.

Índex

 

2.4. 1980-1989

1980

Les llàgrimes amargues de Petra von Kant, Rainer Werner Fassbinder. Companyia Adrià Gual. D: Jaume Melendres. E: Ramon Ribalta / Francesc F. Albi. F: Josep Farré. C: Josep Maria Subirachs. Teatre Regina, Barcelona.

Alta Àustria, Franz Xaver Kroetz. Companyia Adrià Gual. D: Sergi Jover. E (espai escènic): Carme Hernàndez, Oriol Tresserra i la col·laboració de Fabià Matas. F: Carme Hernàndez. XIII Festival Internacional de Teatre de Sitges. No consta la sala ni el repartiment.

1981

Poemes de Miquel Martí i Pol, Miquel Martí i Pol. IET. Mòdul II, aula 7, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

La fam, Joan Oliver. Companyia Adrià Gual. D: Kim Vilar. E: Francesc F. Albi. F: Jesús Bolinaga. C: Francesc F. Albi. Teatre Regina, Barcelona.

La cançó de les balances, Josep Maria Carandell. Companyia Adrià Gual. D: Sergi Jover Rejsek. E: Sergi Jover Rejsek. F: R. Massaguer. Local social de la Cia. Adrià Gual, Cooperativa de Teixidors a Mà, Gràcia (Barcelona).

1982

Illes de fang, Carles Gisbert. IET. D: Carles Gisbert. Vestíbul del mòdul II, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1983

La más fuerte, August Strindberg. IET. D: Assun Rodríguez. E: Maria Biscarri. F: Maria Biscarri. Mòdul II, aula 5, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Espectacle profà medieval, anònim del s. XV / comèdia de Bartolomé Torres Naharro. IET. D (direcció d’actors): Ramon Simó. D (posada en escena): Jesús Francesc Massip. E: Maria Biscarri i Àngela Bosch. F: Imma Camps. Pàrquing de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Lo canonge Ester convida festes. IET. D: Ramon Simó. No consta la sala ni la localitat.

Concerto grosso per a triolins en «a» bemoll, Milan D. Vukotic. IET. D: Milan D. Vukotic. No consta la sala ni la localitat.

1984

Herois de la misèria, Milan D. Vukotic. IET. D: Milan D. Vukotic. Aula 5, mòdul II, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Teatre i romanços del segle XVIII, anònims. IET. D: Ramon Simó. Club Helena, Barcelona.

1985

Angorina o la festa de maig, Pablo Ley. IET. D: Pablo Ley. Aula de Cultura, Múrcia.

Ni carn, ni peix, Franz Xaver Kroetz. Companyia Adrià Gual. D: Roger Justafré. XVII Festival Internacional de Teatre de Sitges, Teatre Retiro, Sitges.

1986

Antígona, Sòfocles, Salvador Espriu, Bertolt Brecht i Jean Anouilh. IET. D: Pablo Ley i Mercè Saumell. III Semana de Teatro Universitario, CajaMurcia, Murcia.

Calígula, Albert Camus. IET. D: Joaquim Gaüsa. No consta la sala ni la localitat.

Ondina, N. Pushkin. IET. D: Mercè Saumell. No consta la sala ni la localitat.

Shakespeare connection, Shakespeare i altres. IET. D: Araceli Bruch. No consta la sala ni la localitat.

1987

L’honor perdut de Caterina Blum, Heinrich Böll. IET. D: Araceli Bruch i Pere Daussà. Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1988

Dins d’un buit, Steve Richt. IET. D: Rosa Forés. Mercat de les Flors, Barcelona.

Guernika, Jerónimo López Mozo. IET. D: Guillem Català. E: Sònia Buxó, Mónica Buxó i Laura Barella. F (vestuari): Charo Mora. Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1989

Slamina, Rosa Forés. IET. D: Rosa Forés. E: Rosa Forés. F(vestuari): Charo Mora. Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

 

2.5. 1990-1999

1990

Antígona o la sement enterrada, Pere Alberó. IET. D: Lluís Masgrau. E: Lluís Masgrau. F(vestuari): Anna Solanilla. Claustre Màning (seu del CERC, Centre d’Estudis i Recursos Culturals), Barcelona.

1991

Els perses, Èsquil. IET. D: Lluís Masgrau. E: Espai: Lluís Masgrau. F: Anna Solanilla. Campus de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

La palabra imposible de una comedia (Manifiesto para ser representado), Pere Alberó. Inspirat en Federico García Lorca. IET. D: Pere Alberó. E: Anna Solanilla. F: Anna Solanilla. Círcol Catòlic, Badalona.

1993

, Eurípides. IET. D: Jaume Radigales. C: Dibuix: J. Romans i R. Ainsa. Campus de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1994

Les dones de Traquis, Sófocles. AIET. D: Pere Alberó. E: Antoni Bueso. F: Carmen Alonso, Antoni Bueso. Tàrrega. No consta la sala.

L’assemblea de les dones, Aristòfanes. AIET. D: Marta Momblant. E: Agustín Ortiz (teló pintat); alumnes d’escultura de primer curs de la Facultat de Belles Arts, Universitat de Barcelona (columnes). F: Judith Rafael, Míriam Compte, Antoni Bueso. C: Disseny de cartell: Agustín Ortíz, Chuso Ordi. Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Els comediants, Josep Maria de Sagarra. AIET. D: Pere Daussà. E: Antoni Fàbregas. F: Eva Selma. C: Antoni Fàbregas. Paranimf de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

1995

La dansa dels boscos, Wole Soyinka. AIET. D: Feliu Plasència. E: Helena Febrés, Helena Rosselló. F: Helena Febrés, Helena Rosselló. Col·laboració en el vestuari: Antonio Bueso. Mòdul V de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

1996

El cadàver encerclat, Kateb Yacine. AIET. D: Lakhdar Boustila. E: Josep Cerdà i Joan Valle. F: Júlia de Porras. C: Eva Virgili. Paranimf de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

Gòtic Urbà, a partir dels textos: Mac Weilman, Marie Irene Fornas, Doug Wright i Tony Kushner. AIET. D: James De Paul. E: AIET. C: Albert Ràfols Casamada. Teatre de l’Aire (parc de la Ciutadella), Barcelona.

1997

Homes i No, Manuel de Pedrolo. AIET. D: Pere Daussà. E: Carles Casas. F: Carles Casas. C: Albert Ràfols Casamada. Capella de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

Sade 1, Xavier Padullés i Pau Guix, basat en textos del Marqués de Sade i Paul Valéry. AIET. D: Xavier Padullés i Pau Guix. E: Pau Guix. Barcelona. No consta la sala.

Marathón, Ricardo Monti. AIET. D: Rafael Nofal. E: Laboratori d’Investigació de Tridimensió del Departament d’Escultura de la Universitat de Barcelona. F: Teresa Sil. C: Dolors Comas, Lluís S. Artiga, Rubèn Campo. Sala Muntaner, Barcelona.

1998

Todo el cielo está en Hijate, Francisco M. Lorenzo Gallardo. AIET. D: Pedro Gurrola. E: Espai escènic: Meritxell Muñoz. F: Marcela Salazar i Myriam Van Gucht. C: Perico Pastor. Teatre Lluïsos de Gràcia, Barcelona.

Amb el genoll, Xavier Giménez i Xavier Otero. AIET. D: Pedro Gurrola. E: Espai escènic: Meritxell Muñoz. F: Marcela Salazar i Myriam Van Gucht. C: Perico Pastor. Teatre Lluïsos de Gràcia, Barcelona.

La poesía de fin de siglo. AIET. Aulari Florensa, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

La romàntica història d’una monja, Zakes Mda. AIET. D: Teresa Devant. E: Antoni Fàbregas. F: Teresa Sil. Sala Muntaner, Barcelona.

Sobre la violència domèstica. Idea: Robert Kimber. Agit-prop. D: Robert Kimber. Bar de la Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Homenatge a Ignasi Iglesias (L’Alosa). AIET. D: Pere Daussà. No consta la sala ni la localitat.

1999

Libretto per a Isolda (Stundenplan einer Rache), Esther Vilar. AIET. D: Teresa Devant. E: Maria Teresa Clopès, Antonio Martín i Victòria Roestler. F: Maria Teresa Clopès, Antonio Martín i Victòria Roestler; vestuari Isolda: Pilar Albadalejo. C: Iñaki Salom. Khan Big Hall, Jerusalem (Israel).

Guerra a Kosovo. Idea: Roger Cònsul. Agit-prop. D: Roger Cònsul. Bar de la Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Tengamos el sexo en paz, Dario Fo. AIET. D: Giorgia Graziano. Aulari Florensa, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Cel de nit, Susan Yankowitz. AIET. D: Ima Ranedo. E: Meritxell Muñoz. F: Judith Pujol. C: Ima Ranedo i Víctor Ortiz. Programa de mà: Víctor Ortiz. Teatre Artenbrut, Barcelona.

El rey mago, Elena Garro. AIET. D: Pedro Gurrola. E: Pedro Gurrola. F: Sílvia Pomar. Teatro Salvador Novo, Mèxico DF.

Antonia, Rafael Bernal. AIET. D: Silvestre Cárdenas. Aula 13 d’audiovisuals, aulari Florensa, Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

 Índex

 

2.6. 2000-2009

2000

El burlador de Sevilla, Tirso de Molina. AIET. D: Isaac Benabú. E: Mireia Carles. F: Meritxell Muñoz. Teatre La Cuina de l’Institut del Teatre, Barcelona.

Pinochet, Roger Cònsul. Agit-prop. D: Coordinació: Roger Cònsul. Facultat de Belles Arts, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Normalització lingüística, Roger Cònsul. Agit-prop. D: Coordinació: Roger Cònsul. Facultat de Belles Arts, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Recital poètic, Sandro Ferrando. AIET. D: Sandro Ferrando. Jardí de l’Ateneu Barcelonès, Barcelona.

Nocturn Corporal, Joan Casas. AIET. Jardí de l’Ateneu Barcelonès, Barcelona.

El Dr. Faustus encén els llums, Gertrude Stein. AIET. D: Pedro Gurrola. E: Mariona Millà. F: Mariona Millà. Teatre Adrià Gual, Institut del Teatre, Barcelona.

Universiquèèè??!!, Roger Cònsul. Agit-prop. D: Coordinació: Roger Cònsul. Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

2001

Pèndols d’aigua, Francesc X. Meseguer. AIET. D: Xavier Albertí. E: Cristina Fuentes i Glòria Jòdar. F: Vestuari: Cristina Fuentes i Glòria Jòdar. Institut del Teatre (nova seu), Barcelona.

Tot esperant l’estrena (variacions irades), Josep Maria Diéguez. AIET. D: Jordi Mesalles. E: Carme Vidal. F: Carme Vidal. C: Emili Ametller. Fundació Cultural Hostafrancs, Ateneu Popular Montserrat, Barcelona.

2003

Els set contra Tebes-Antígona, Èsquil i Sòfocles. AIET. D: Hadi Kurich. E: Ramon Garrido i Arantxa Mogilnicki. F: Begoña Simón i Carol Lavilla (Taller Maravillas). Paranimf de la Universitat de Barcelona, Barcelona.

El Sr. Martín, de Gastón Cerana i Una buena afeitada, de Juan Sasiaín. Teatro x la Identidad. AIET. D: Pau Guix. E: AIET. F: Jordi Bernaus. Mostra de Teatre Universitari, Palma de Mallorca. No consta la sala.

2004

Contes estigis o el cabaret dels morts, Albert Mestres. AIET. D: Iban Beltran E: Sebastià Brossa. Vestuari: Isabel Franco. Teatre Estudi de l’Institut del Teatre, Barcelona.

Entre dos mons: el dibbuq, Xalomon An’Ski. Lectura dramatitzada. AIET. D: Moisès Maicas. Saló del Polvorí del Castell de la Suda, Tortosa.

2005

Don Quijote, l’abisme és un mirall infinit, a partir d’una idea original de Ricard Salvat. AIET. D: Derek Fénix i Sergio González. Teatro-cine de Covilhâ, Portugal.

Sóc el defecte, Manuel de Pedrolo. Versió: Jordi Coca. AIET. D: Joan Maria Gual. E: Manolo Trullàs. Vestuari: Clara Marquina. Espai Brossa, Barcelona.

2006

Què queda per prohibir?, creació col·lectiva. AIET. D: Robert Kimber. Edifici Florensa de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Los agujeros de la sospecha i Multitud d’amors, Jordi Mesalles. Lectura dramatitzada. AIET. D: Teresa Devant. Seu de l’AIET, Barcelona.

L’habitació, creació col·lectiva a partir d’Una habitació pròpia de Virginia Wolf. AIET. Teatre Estruch, Sabadell.

Performance delicatessen, creació col·lectiva amb la col·laboració d’Empar Rosselló. AIET. Espai MER, Marganell.

Chitra, Rabindranath Tagore. Lectura dramatitzada. AIET. Lectura dramatitzada. D: Toni Galmés. Aula Magna de la Facultat de Geografia i Historia, Universitat de Barcelona, Barcelona.

Ka camina, improvisacions. Videoinstal·lació amb la col·laboració de la companyia d’Empar Rosselló. AIET. Museu Marítim de Barcelona, Barcelona.

2007

La vida en Brossa, a partir de poemes i accions-espectacle de Joan Brossa. AIET. D: Benjamín Alonso. Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, Barcelona.

L’autèntic amic, Carlo Goldoni. AIET. D: Toni Galmès. E: Beaudeville (Mar Serra, Paloma Bomé i Mercè Salom). Vestuari: Beaudeville (Mar Serra, Paloma Bomé i Mercè Salom). Pati del Rectorat de la Universitat de Lleida, Lleida.

Teatre d’avui, cicle de lectures dramatitzades. AIET. No consta la sala ni la localitat.

Irène Nemirovsky, Joan Guasp. AIET. D: Rosa Maria Isart. E: ODDF. Vestuari: ODDF. Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

La sutura, Marina Steinmo. AIET. D: Teresa Devant. Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

Frida K, Gloria Montero. AIET. D: Lurdes Barba. Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

Cosa de dos, Gloria Montero. AIET. D: Rafel Duran. E: Montse Amenós i Rafel Duran. Coreografia: Raúl Alejandro Mamone. Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

2008

T’he somniat, Rodoreda, partir de contes de Mercè Rodoreda. AIET. D: Toni Galmés, Dramatúrgia: Lali Àlvarez. E: Muri Eril. Vestuari: alumnes del màster en vestuari escènic de l’Escola Superior de Disseny i Moda. XIII Mostra de Teatre Universitari, Teatre Municipal d’Alfàs del Pi, Universitat d’Elx, Alacant.

Canibalismo, Marcos Abalde Covelo. Agrupació de Teatre Furafollas. D: Anxo Baranga. Sala Sagarra de l’Ateneu Barcelonès, Barcelona.

La sutura, Marina Steinmo. AIET. D: Teresa Devant. E: Albio González. Vestuari: Cristina Blancafort. Biblioteca de Catalunya, Barcelona.

La gavina, Anton Txèkhov. AIET. D: Benjamín Miñana. Vestuari: alumnes del màster de vestuari teatreal de la UB-Escola Felicidad Duce. XV Mostra de Teatre Universitari, La Nau (Vicerrectorat de Cultura de la Universitat de València).

Índex