Estudis sobre Ricard Salvat

2. Estudis sobre l’ADB, l’EADAG i l’EEA
  3. Altres

Estudis sobre Ricard Salvat

CAPMANY, M. A. (1961): «L’obra narrativa de Ricard Salvat», Pont Blau. Literatura, Arts, Informació, novembre, n. 107. Mèxic: Centre Català de Guadalajara, p. 326-328.

Catàleg de l’exposició «Ricard Salvat i la seva època». Espai 2 del Palau de la Virreina (del 10 de juliol al 12 d’octubre de 2003). Barcelona: Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, 2003. [Amb textos de Joan Clos, Ferran Mascarell, Albert de la Torre, Gregorio López Raimundo, Isaac Díaz Pardo, José Triana, Joan Ollé i Albert Ràfols-Casamada]

GARCÍA-FERRER. J. M.; ROM, M. (1998): Ricard Salvat. Barcelona: Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya.

Estudis sobre l’ADB, l’EADAG i l’EEA

BUESO, A.; CODINA, J. A.; ABELLAN, J. (2003): Els artistes plàstics de l’EADAG. Barcelona: Institut d’Edicions de la Diputació de Barcelona.

BRUGUET, F. (1995): «Mals temps per a la crítica», Capçalera. Revista del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Barcelona: Col·legi de Periodistes de Catalunya, febrer, p. 26-34. [S’hi fan algunes referències a R. S. i a la Companyia Adrià Gual].

CAPMANY, M. A. (1960): «La pell de brau», Pont Blau. Literatura, Arts, Informació. Mèxic: Centre Català de Guadalajara, octubre-desembre ,n. 96-98, p. 319-323.

• (1961): «L’Escola d’Art Dramàtic Adrià Gual», Pont Blau. Literatura, Arts, Informació. Mèxic: Centre Català de Guadalajara, març, n. 101, p. 118-120.

Catàleg de l’exposició «Escola d’Estudis Artístics 1975-1978». L’Hospitalet de Llobregat: Fundació Caixa de Pensions, 1989. [Exposició al Centre Cultural de la Fundació Caixa de Pensions, Rambla Just Oliveras, 56, l’Hospitalet de Llobregat, 22 desembre 1989 / 28 gener 1990]

GEORGE, D.; LONDON, J. (ed.) (1996): Contemporary catalan theatre. An introduction. Sheffield: The anglo-catalan society occasional publications. [Amb capítols dedicats a l’ADB i l’EADAG]

Serra d’Or. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, any IX, gener 1967, n. 1. [Portada amb fotos de Núria Espert amb motiu de la representació de La bona persona de Sezuan] [Pàgines 71-75 dedicades a la temporada teatral del Romea]

Serra d’Or. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, any XII, novembre 1970, n. 134. [Portada amb fotos de Ronda de mort a Sinera (versió 1970)] [Articles de Xavier Fàbregas sobre el teatre del moment; fa referències a la Companyia Adrià Gual i a la Biennal de Venècia]

Yorick. Revista de Teatro. Barcelona: desembre, n. 10, 1965. [Homenatge a l’EADAG, número dedicat íntegrament a l’EADAG]

Altres

15 años de Festival Internacional de Teatro de Sitges. Madrid: Pipirijaina-Textos, n. 24, 1983.

Catàleg de l’exposició«El retrat a Catalunya. Le portrait en Catalogne». Castell Reial de Cotlliure, 11 juliol-30 setembre 1987. [A la p. 46 hi ha un retrat fet a R. S.]

Programa del XVII Festival Internacional de Teatre de Sitges. 25 abril – 5 maig de 1985. Barcelona: Grafos, 1985.

Revista de Catalunya. Barcelona: Fundació Revista de Catalunya, 1996.

Ur Faust (Faust Primigeni) de Johann Wolfgang Goethe. Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 1983. [Diversos escrits sobre l’obra; també conté l’obra]

VALLOMÁSOK SINKOVITS, I. (2001): Az ember. Könyvkiadó. [Dedicat a R. S.]